Well Nils, we're not in Belgium anymore

16 oktober 2016 - Tokyo, Japan

OMG wat een lange vlucht. We zijn in totaal 18 uur onderweg geweest, en dat hebben we gemerkt.
We mogen niet klagen, we hadden een Netflix aan keuze aan boord om ons te entertainen.
Gedurende de reis hebben we af en toe naar elkaar gekeken met een blik van: Waar zijn we aan begonnen? Bij mij drong het pas door met deze foto dat we echt lang van huis zullen zijn.
IMG_20161016_205001

Gelukkig zijn we met twee en zijn we er voor elkaar.

Na de eerste vlucht tot in Hong Kong waren we uitgedroogd en had ik hoofdpijn van hier tot in Tokyo. (Deze uitdrukking is niet zo indrukwekkend in Hong Kong ;) ). Gelukkig konden we veel water drinken in de luchthaven. Hier hadden we ook internet en kon ik facebook up to date houden.

Op de vlucht naar Tokyo ben ik nog even in slaap kunnen vallen, Nils is hardcore en houdt het vol (met spijt nadien). We hebben ondertussen de lokale nacht en de Belgische nacht overgeslagen.

Hierdoor kwamen we doodmoe toe in de luchthaven van Japan, het is 14u30 lokale tijd, 7u30 Belgische tijd. We willen maar 1 ding: zo snel mogelijk naar bed. Tegen dat we bij ons AirBnB terecht komen is het 17:30 en het is al hartstikke donker. We hebben onze slaap nog tot 20u kunnen uitstellen, in de hoop dat we onze gastheer nog zouden ontmoeten, maar het zandmannetje was hier eerder dan onze gastheer.
Er is helaas gaan internet bij de AirBnb, hierdoor komt onze eerste verhaal pas vandaag tevoorschijn.

Vandaag op de planning:
De Harajuku wijk (met hopelijk veel cosplay & rare japanners).
Noedels!

En voor onze familie thuis en een beetje voor onszelf dit liedje:

Every little thing is gonna be alright.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ingrid Devillé:
    16 oktober 2016
    bonsoir, après vous avoir déposé à l'aéroport, nous sommes partis pour Amsterdam et avons visité le rijksmuseum heureusement que j'avais pris les places online car le samedi nous avons dû faire une heure de file pour rentrer dans le muse Vangogh mais cela en valait La peine . nous avons aussi fait un tour en bateau dans Amsterdam après tous ça nous avons vu assez de monde pour un an je pense :)l'hôtel était très bien à Vollendam .Dimanche nous avons été nous promener jusqu'à Monikedame très joli.Maintenant dimanche 19h, nous sommes à la maison et Debbie est sur mes genoux. je pense tres tres fort à vous deux. beaucoup de Bisous Bisous Ta Mam's qui t'aime
  2. Mie vanhorenbeeck:
    17 oktober 2016
    dag schatjes, jullie krijgen nu pas reactie v me mr toen je belde,Nils, waren we voor de hele dag in Antwerpen en zijn we pas laat thuis gekomen. Boris heeft me wel gebeld met jullie berichtje. Waarvoor ik heel blij was. Dank u. Thuis gekomen terug emoties met het terug zien van Anli en de vermoeide maar blije smile van je broer. Anli is net een Duracelletje, met zoveel energie en verhalen en ervaringen over de andere kant van de wereld. Maar zij is uiteindelijk net hetzelfde gebleven. We kletsten samen alsof we mekaar gisteren hebben gezien. En jullie,...jullie zitten continu in mijn achterhoofd en vooraan in mijn hart. Ik werd zeer ontroerd door jullie foto en zal straks nr liedje luisteren. Indien het j past, geef me dan dag en uur wanneer we k skypen maar voel je nt verplicht! Besef dat j nu in totaal andere wereld zitten, vele indrukken opdoen en nt zomaar over tijd beschikken. Vanaf morgen, di, terug bbsit de hele week en Gary die morgen avond terug nr Eupen vertrekt. Vele, vele kussen en knuffel vr alle 2! mams
  3. OMA:
    19 oktober 2016
    Blij vandaag met jullie geskypet te hebben en jullie gezien en gehoord te hebben. Prachtige modeshow met de kimono's!!!
    Dikke kus! x
  4. Ingrid Devillé:
    19 oktober 2016
    Bonsoir mon petit cœur, en voyant vos photos je suis contente de voir que vous êtes bien installé dans votre chambre japonaise et que vous nous faites partager vos découvertes..
    Jeudi et vendredi nous ne serons pas à la maison donc pour Skype plus tôt samedi , peux être quand je suis à Gent avec Margo et Sophie? Mam's qui t'aime beaucoup et bisou de Michel.
  5. Lieve:
    20 oktober 2016
    Dag Cath en Nils. Jullie genieten volop, dat zie ik! Vooral die verkleedpartij was tof zag ik. Mooie foto's! Geniet van al wat jullie zien en beleven. Dikke knuffel. Lieve